LÄS SÅ FÖRSTÅR NI, vad som händer mig just nu

men ska tänka igenom allt som hänt på senaste tiden... förlåt alla , ni! för att jag inte berättar för er men ibland kanske någon familjemedlem eller något liknanade kikar in på bloggen, så ska vara säker på det jag skriver. ska inte skriva ut för mycket. men en sak av många är att jag bråkar med massa olika kompisar just nu, helt utan anledning.. så det är jobbigt för mig, förlåt för att jag skriver det här men jag har ingen annan stans än mig själv att berätta det för, eller där man blir accepterad att vara ledsen...
jag kanske är glad, men jag är bra på att skådespela
lämnar nog bloggen ett tag, kanske bara över helgen.. eller kanske skriver lite imorgon. 
brukar få blogglust. ibland är det inte lätt alltså. ibland är livet inte som det borde.
tillslut så märket man att man är värd så mycket mer än vad man får.


Kommentarer
Postat av: lovisa

nora, ring mig om du behöver! lova att du säger till om det är något jag kan göra! loveyou, vill inte se dig såhär <3

2011-04-16 @ 11:50:15
URL: http://lovessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0