jag borde inte gråta, eller..?

men det är svårt , ni fattar nog inte. min bästavän , han svek mig.. det är jävligt hårt... en jag umgicks med varje vecka förut... en som alltid fanns där för en.. är det okej att gråta? men vafan jag är inte värld honom isf.. varför måste allt sluta med att man inte ens har personen på facebook. ska de vara så jävla krävande att man måste betala för ny vänskap! jag har inte ens gjort någonting. finns det någon annan som har gjort allt så bra som du har? du har skapat mitt liv dett senaste året. hjälpt mig igenom allt.. men nu? har en som jag litar på. seriöst. du är allt för mig, var.. min bästabror, jag drev inte om det, varför skulle jag ens? livet är pån botten utan dig...
men med det gjorde du så allt var på toppen. men nu behöver jag dig. du måste få upp mig på toppen igen, om du ens aldrig kommer tillbaka till mig. har aldrig gjort något. jag duger bara inte för dig, vad jag än gör. snälla, du var min bästavän. förklara för mig vad det är jag gör som är så jävla fel. vi hade ju så jävla kul. alltid när det hände något var du den första som jag vände mig mot, jag lovar... förklara för mig, varför gör du såhär? har gått med det här alldeles för länge. jag saknar dig nu, och kommer inte bry mig om det du har gjort till mig...
FINNS DET NÅGON SOM KAN TA ÖVER DIN PLATS? nej.
finns det ens någon som bryr sig om mig..



Kommentarer
Postat av: SUPERELIN

du vet att du kan komma t mig min fina chey ! ♥

2011-04-09 @ 21:19:42
Postat av: elin

jag bryr mig om dig! alltid <3

2011-04-10 @ 23:07:53
URL: http://elinwallons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0