ibland är min kudde det bästa jag vet :$

hiss till min kudde, skoja. men jo faktiskt ! har fett chill schema imorgon!
börjar ni och har lunch halv elva sen en timme och en kvart lunch.
sen kolla på "hipp hipp hora" med klassen har redan sett den men ändå ;)
sen slutar vi klockan två, fett najs ! och godis & sånt medtas! mysigt.
men nu har jag vart ute & gått sjukt länge, mina ben är helt slut!
ska sminka av mig platta håret tills imorgon & lägga fram kläder sen sova.
är redan otroligt trött! skönt att vara ute och gå iaf ;) haha random men ändå.
stötte på massa människor även fast viby är så sjukt litet, men jaja ibland så!

redigerad bild:



ordeigerad:



själv redigerar jag nästan aldrig mina bilder! isåfall skärpan!
godnatt sthlm, sverige, smögen, världen !
godnatt eric '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0