gör en "sommaren 2011" spel lista

tagga inför sommaren nu! fyfan vad nice det kommer bli, massa nya vänner, nya upplevelser, mer grönan, utomlands, ny musik, nya nummer, ssc, smögen, kompisar, grillkvällar, fester & nya kläder. kan det bli mera najs egentligen!? längtar ihjäl mig , det första jag ska göra när jag får sommarlov är att skrika! har valt vad jag ska ha på mig redan ;$ lyssnar på toppen bra musik & njuter av att sommaren snart är här faktiskt !



haha bilden från förra året! regnade kom med uber lockigt hår...

ta mig till skolavslutningen!


Kommentarer
Postat av: Frida :)

Faan, vad fin du är! dela med diig . Föresten har du fortfarande världens bästa blogg, som jag tyckte i somras också (: <3

2011-04-10 @ 10:00:19
URL: http://kallamejfrida.blogg.se/
Postat av: Jefi ♥

Stolt fotograf till den dära fina bilden ;D ♥♥♥

2011-04-10 @ 21:52:05
URL: http://jefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0