G o d m o r g o n , torsdag!

ni vet att kränkade kommenterar bara tas bort? men det förstod jag redan när man skaffa en blogg att jag skulle få många sånna kommenterar & det är sant också! så himla onödigt, ip adressen finns alltid kvar & direkt man skriver någon dumt blir man anmäld inte av mig asså, internet anmäler! tänk efter bara, jaja ni får skriva hur mycket sånt ni väl , men jag tar faktiskt inte åt mig..
BORT FRÅN DET...

DÅ: SMINKADE MIG

NU: SKRIVER TILL ER

SEN: FRUKOST & SEN SKOLAN

EFTER SKOLAN: ELIN & SEN KANSKE KISTA ! SNÄLLA MAMMA!? SEN SKA MAMMA FIXA MITT HÅR LITE.



we♥it


Kommentarer
Postat av: Juliet

Menar du typ att det var någon som sa att du fortfarande var en fjortis? Hahahha, MEN GOSH. Liksm fjortis är inget kränkande ord '-'



Btw, Eric Saade Rules<3

2011-04-07 @ 20:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0