Tre ord, Tolv bokstäver, En mening.

 

Vill börja med att säga att jag är sjukt tacksam och lycklig att ha dig som bästavän,

Du ställer verkligen upp för mig oavsett vad.

Alla minnen alla tårar alla skratt allt finns i mitt hjärta

skulle inte klara en endaste minut utan att veta att du fanns där

Jag mår som bäst när jag är med dig

vill tillbaka till smögen nu när vi satt och kollade på solnedgången i vallevik

bara släppa allt här hemma och bara va med dig

du kan alltid ringa mig om det är nått

det behöver inte ens vara något viktigt spelar ingen roll finns alltid där ändå

vi måste verkligen prata ut om allt nu

det var verkligen inte meningen att göra dig orolig och arg

F Ö R L Å T ! / F

J a g  ä l s k a r  d i g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0