facebook sak dårå

Lovisa Puskàs - underbar brud och sjukt saknad, senast jag såg dig var typ juringe? eller grönan? ingen aning men det var iaf jävligt länge sen, tjockt älskad av mig och finns inga fler ord, så söt så det är helt obeskrivligt!

Sebastian Wallinder -
aa , det är min bror det, här känt dig i typ två år nu! skit skön kille med tjockt mycket humor inom sig, social och söt :)

Ellen Feldt - herregud det finns inga ord, hur många minnen har vi egentligen!? TUUUSEN TALLS! sjukt många smeknamn på varenda lite person vi ser och lär känna typ. en tjej med galet bra humor, skratt tårar & massa mer har vi gått igenom tillsammans, tyvärr stod det still mellan oss en ganska så lång period, sommaren blir bäst.
jag älskar dig

Alexander Hansson - kille som jag lärde känna i somras, sjukt snäll söt osv. vill lära känna dig bättre, ses igen i sommar på smögen :)

Felicia Leven - sjukt saknad, riktigt snäll tjej som jag lärde känna i (jag har glömt bort vad det heter) leksand! haha, ja det var jätte kul att få träffa dig och lära känna dig, super söt&jätte trevlig!

Evelina Bergman - jätte söt sak ! som jag vill lära känna bättre, har aldrig träffat dig men verkar fett snäll och rolig :)

Jennifer Friman - chena din snela hest, saknade unge vi har faktiskt ganska många minnen iaf ! vi får ses as mycket mer i sommar, bruden du är riktigt älskad av mig! ;*

Oskar Lindroth - känner inte dig så bra, men fett snäll & söt , du har vart i min skola några gånger;)

Thedor Wallèn - stört skön kille, du är jätte snäll söt osv osv.. du och ebba passar så grymt bra tillsammans ! :D

Anna Hagberg -
känner inte dig, men verkar fett schysst ! och skulle vilja lära känna dig, supersockersöt btw.

Carl Urban Svensson - haha du gillar alla mina statusar när det gäller det sånt hära, men verkar as snäll och har as bra humor i sig ;) stört cool kille som jag ser på bussen ibland & driver alltid att du har en tvilling bror-.-

Ida Holmgren - söt tjej som säkert är jätte snäll, bor typ granne med mig ;)


Kommentarer
Postat av: lovisapuskás

Jag saknar dig som fan! Vi måste verkligen träffas snart. Jag älskar dig sjukt mycket bebis. Du är den finaste på jorden! <3

2011-04-04 @ 10:31:52
URL: http://loovisapuskas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej, var med och tävla om en länkning genom att svara rätt på dagens gåta!

2011-04-04 @ 10:41:41
URL: http://amandabp.blogg.se/
Postat av: Anna Hagberg

haha sant ! tack detsamma ;)

2011-04-04 @ 13:27:48
URL: http://annastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0