Eric Saade

känner mig lite tvungen att skriva om eric! varje gång jag har träffat honom har jag sett min drömkille stå där på scen och sjunga som en otroligt underbar ängel! 29 oktober 1990 föddes världens underbaraste person! varje gång jag ser honom sjunga där på scenen eller vad som helst ser videoklipp , bilder & videoklipp! vad som helst! blir så otroligt glad av det, blir varm sitter och ler skriker och märket att nästan hela tiden står stilla! vill att den ska stå still, för att jag ska kunna se honom längre, varje gång jag är nära honom blir jag helt hyper & pratar om allt möjligt och när jag får en kram stannar hela mitt liv. efter jag har träffat honom har jag honom i tankarna hela tiden. kan inte släppa honom på lång tid, det blir oftast att jag överdriver på facebook & så men de är verkligen inte så för mig, men alla tycker det, men inte jag. ett minne som jag aldrig kommer glömma, var när jag var på grönan med lovisa och träffade molly sandèn, ida la fontaine & danny saucedo, dom va där och jag och lovisa fick vara med dom, sen gick dom upp på deras VIP platser & jag och lovisa klängde oss in i folkmassan! sen träffade vi ida & gänget efter! vi bestämde oss för att åka tilt & jag var sjukt hyper sen säger danny att vi ska få träffa honom backstage, fatta min känsla! kände hur lyckan spred sig! sen gick vi till ett ställe med danny och väntade då en kille drog in oss fyra till en dörr, det första vid dörren var en trappa jag gick upp och såg hur han stod där uppe, mitt hjärta det går inte att beskriva, det slog tusen extra slag! jag gick först i trappan jag var så sjukt chockad! han stod där tänkte skaka hand med mig, men jag klarade det inte jag kastade mig i hans armar och alla började skratta han med. vi var där och han frågade om konserten och så, han frågade vad vi tyckte vad bäst jag ba: ALLT ! tiden gick för snabbt med eric vi tog lite bilder sen gick vi samtidigt ut med eric, alla var så avundsjuk. och han har ju sagt att jag är hans största fan ni vet inte hur bra det känns för mig. jag åkte där ifrån med underbara nya minnen och bästa dagen i mitt liv & jag var i himmelen och det var som att jag svävade på moln under konserten! varje gång det är något jag kämpar för så gör jag det för eric ! på matcher så viskar jag oftast till mig själv "för eric" sen får jag nya krafter.
Eric Saade, jag älskar dig förevigt!
11 september 2010 , bästa dagen i mitt liv




Kommentarer
Postat av: Frida :)

Hah, så fyller jag år x)) <3

2011-04-05 @ 16:43:17
URL: http://kallamejfrida.blogg.se/
Postat av: nina ♥

öhh... du vet väl att den 11 september är den dagen då flygplanen flög in i dom där tornet på Manhattan? Så, eftersom att du skriver att det är bästa dagen i ditt liv, kan det has som rasism, att du tyckte det var bra att det med flygplanen hände. just sayin'

2011-05-19 @ 07:21:51
URL: http://itsninabieber.blogg.se/
Postat av: Maja

söt bild=)

2011-05-19 @ 07:29:57
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0