elin linnea ejderskog

kort tid men känns ändå så lång, känns som att jag har känt dig sen alltid ! vi har redan gått igenom otroligt mycket både skratt, tårar, glädje & så mycket mer. utan dig just nu så skulle mitt liv vara skit ! du vänder upp & ner på dagen oavsett om något går snet. jag hoppas mitt hela mitt hjärta att jag gör samma sak till dig , för jag vill verkligen kämpa för dig. elin, lyssna; ring direkt det är någonting, jag finns i alla lägen & varje sekund. jag vill att du ska lite på mig och känna dig tryg hos mig & att allt stannar här, jag lovar att det stannar! varje sekund med dig är ett nytt minne! känt dig i snart ett år fler år ska det bli, right..? shit egentligen har vi sjukt många minnen. sötnos, för dig ställer jag alltid upp. dagarna med dig hoppas jag blir flera, tusen planer i sommar? fan vad roligt det ska bli!
tänk bara, allt! grönan, övernattningar, grillkvällar, solapåminbalkong! och så mycket mer. ser fram emot det!
jag älskar dig, idag, imorgon - tills döden & efter det...



Kommentarer
Postat av: Anonym

http://engalenapa.blogg.se/2011/april/fragestund.html

2011-04-06 @ 10:38:40
Postat av: ELIN

amen gumman så fajnt :') älskar dig de vet du, du är den ända ja kan berätta varenda sak för kommer finns här för dig t den dan ja dör, DU ÄR BÄST!

2011-04-06 @ 16:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0