BLOGGTORKA

Dag 01 – Vem är jag
Dag 02 Mina dåliga sidor
Dag 03 Favorit bloggar
Dag 04 – Vad jag vill med den här bloggen
Dag 05 – 10 saker ni inte vet om mig
Dag 06 Mina drömmar
Dag 07 – Personer jag stör mig på
Dag 08 – Drömkillen
Dag 09 – Saker jag saknar
Dag 10 – Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 11 – I min väska
Dag 12 – Favoritlåtar

Nora Isabelle Hedin heter jag föddes i huddinge 11 december 1997. Fick namnet Nora. Jag växte upp med min mamma & pappa men som sen skilde sig när jag var runt tre, pappa flyttade till ett annat ställe i huddinge och mamma till stan. åkte i mellan fram och tillbaka precis som nu. Mamma träffade Johan redan när jag var fyra och vi flyttade till ett as lyxigt ställe i viby men gick fortfarande kvar i skola i stan. Pappa träffade Kristina och vi flyttade från det stället i huddinge och flyttade till segeltorp aa i huddinge där bor vi nu.. mamma och Johan bestämde sig för att flytta ifrån det stället så vi flyttade på det här stället jag bor på nu. Sen bytte jag skola till ekbacka skolan där jag fick många nya vänner & det tog en minut att gå till den skolan så det var lite najs. men den gick bara till trean, sökte in till musikklasser eftersom jag alltid har älskat att sjunga! titta , jag kom in. det var rena drömmen då. började i den klassen & fick massor med nya vänner. sen började jag på handboll innan det hade jag testat massa andra sporter. men handboll började jag på i fyran! tycker väl att livet är helt okej just nu tonåren är inte det roligaste, skolan går bra.. men hatar.. har as bra kompisar och familj! satsar på musiken..
så nu vet ni




Kommentarer
Postat av: ♥ AMANDA ♥

fett coolt! Jag har likadan tröja ;D

2011-04-26 @ 18:17:29
URL: http://highlifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0