10 saker ...

Ni INTE visste om mig
♥jag älskade amy diamond när jag var liten
♥jag har sjunigt sen jag föddes & min dröm har alltid vart att bli kändis.
♥jag hatar att tvätta håret för att man måste fixa det så jävla länge då...
♥jag har bott i stan med mamma när hon & pappa skilde sig.
♥jag letar alltid upp nysate musiken på spotify
♥jag har en lillebror också som har dött
♥jag älskar att klättra i träd
♥jag mår dåligt av min kropp
♥jag har 26 eric saade affisher i mitt rum
♥på smögen har jag ett walkin closert ;)

Ni BORDE veta om mig
♥jag är 167 lång.
♥jag fyller år i december
♥jag är inte 96a jag är 97a
♥jag har två familjer
♥jag går i musikklasser
♥jag har gillat eric saade i över ett år nu
♥smögen har jag vart på varje år sen jag föddes och är där i tre veckor i vårat STORA hos varje sommar.
♥jag har tränat massor med olika sporter och har haft jätte svårt att hitta något jag tycker är kul
♥jag har alltid älskat tacos
♥jag har en hund


Kommentarer
Postat av: Linnea Berglund

uhh, cool jag är. jag kunde all utom den första på de jag borde veta. jag trodde du var 168 cm ;) <333

2011-04-17 @ 15:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0