-

KÄRLEK
Är du singel? Ja
Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa
Är du reda att satsa på ett seriöst förhållande nu? Nej, har ingen kille?
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Ja.
Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? haha om jag har!
Har du hållit på med någon för att göra en annan svartsjuk? nja, hehe kanske.
Sagt jag älskar dig utan att mena det? ja det tror jag.. :(
Sagt jag älskar dig och verkligen menat det? Ja!
Sparat något från ett gammalt förhållande? Bilder och minnen, ja.
Somnat gråtande pga kärleken? Ja.
Varit på en blind date? haha typ.
Varit på en vanlig date? Haha , vad menar du med det?
Var det trevligt? Ja absolut.
Har du lätt att bli kär? Jag vet inte.
Har någon du varit tillsammans med någon som ljugit för dig? Ja,ja,ja.

KOMPISAR

Har du nån bästavän? Ja, bara en
Är du ofta med dina vänner? Ja, haha varje dag
Vad brukar ni hitta på? Hahaha, jadu..
Bästa minnet med nån vän? kan inte välja ett
Säg namnet på någon riktigt bra vän? Fanny & Elin
Kan du vara dig själv med dina vänner? Haha ja dom flesta
Har du hatat din bästa vän? Nej , nej.
Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? JAAA, undra hur många?
Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? jaaaaapppp!!
Var bor din närmaste vän? Nacka, Viby.
Snackar du och dina vänner skit om andra? Nej kan jag faktiskt inte påstå.
Har du ljugit för någon kompis någongång? ja.. var tvungen den gången.
Har någon kompis ljugit för dig någongång? Ja ganska många gånger om man säger så.
Ljuger du för dina vänner ofta? Nej, varför skulle jag?
Vilken kompis var du senast med? Elin & massa fler egentligen.
Ställer du upp för dina vänner ofta? mm, hoppas.
Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Frida & Elin.
Två stycken vänner som du har kännt sen du var liten? Emma, Fanny, Calle, Jack & Emelie.

SISTA SOM

du fick en puss av? lilla syster
Sov med dig i samma säng? Elin
Du delade ett riktigt skratt med? Elin
Du gick på bio med? Loivsa, Linnea & Ida
Du höll i handen? hmm..
Du gick på stan med? Elin Ejderskog & Fanny Hedin
Du delade en pizza med? Elin
Du ringde? Min Bästavän
Skickade ett sms till dig? Victoria
Du kramade? Elin
Gjorde dig lite besviken? delar inte med mig. han läser bloggen.
Gjorde dig mycket besviken? samma gubbe rå ;)
Du skrev med på msn? vet inte..
Du snackade skit om? Vad menas med skit?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0