tråkigt

tråk

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: uttråkad
Är det nåt du absolut inte äter: gröt
Kläder just nu: mjukisbyxor och en tröja
Musik just nu: Just a dream - nelly
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: framtiden
Sommarplaner: haha florida, nästa sommar och smögen
Hur många kuddar sover du med: 2 
Favoritväder: varmt
Om du var fast på en öde ö, välj 3 saker att ta med: båt vänner mat
Spelar du nåt instrument: i skolan spelar vi typ allt
Morgon- eller nattmänniska: båda, det beror på.... 
Sparare eller slösare: både
Bästa film: vet inte, om man är en film älskare som mig och eric saade så får man inte säga sin absoluta favorit film.
Tror på liv på andra planeter: ofc. eyliens e coola-.-
Kommer du ihåg din första kärlek: Japp :-)
Älskar du henne/honom fortfarande: nepp
Har du några homosexuella vänner: Nej inte vad jag vet iaf.
Tror du på mirakel: aa
Ser du på kärleken som ett misstag: Nepp
Är du kittlig: Ja, hihi
Stjärntecken? skytt
Rädd för insekter? dom är ju inte direkt trevliga :O
Äckligaste insekten: Alla!
Största svaghet: Har ingen anning faktiskt
Det här är jag bra på: att inte städa   
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Onsynlig
Vad vill du jobba som? artist
Chips, morötter eller godis? godis yummi!
Skriver du dagbok? Nope
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? vet inte riktigt...
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? haha kanske :)
Är du rädd för blod? Njaa, lite
Saltar du på maten? aa ibland :))
Gillar du att sjunga? JA JAG ÄLSKAR   
Anser du att du är stark? haha jätte ;P
Brukar du sola? när solen e framme så
Vad gör du om du får hicka? hicka och jag ;)
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? inget .. blä
Har du en besatthet? mobil,vänner,data

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0