svar

Felicia Palk  (-) om före & efter:
shiiiiiit, vad naijs. gud vad du passar i bruuunt!!!!!! Saknar dig otroligt mycket amiigo!!!

pussen :*

svar; saknar dig också sötnos.. <3 och tack så mycket
puss :**** <333

ida om före & efter:
Så söt ! <3333333

svar: tack söting <3333

ida om you say you wanna walk away, just walk:
Min favorit låt :O :P <333333333


svar: i know baby <333
Rebecca om jag & eric ♥:
:)
svar: :) <3

Millah  ([email protected]) om jag & eric ♥:
Hej =) Allt bra?
Är du tävlingsintresserad?

Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.

Var gärna med & tävla =)
--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt
och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)

Ta hand om dig =) Kramar // Millah
svar: hej millah :) jo jag tycker det är jätte kul med tävlingar,
ska gå in och kolla din blogg direkt :d

Mikaela om jag & eric ♥:
Anmäl dig gärna till dagens blogg, jag väljer ut en vinnare imorgon bitti :)
svar: det ska jag göra mikaela :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0