nora hedins ~ sista inlägg för ikväll

Imorgon är det match ska samlas i hallen kvart över tolv.
är rätt så taggad. men nu är jag sjukt trött.
och har egentligen ingen lust med match imorgon.
vill bara sova tills klockan två.
men den här matchen behöver laget mig.
för att vi är så få som kan komma på matcherna.
så ska faktiskt sätta på en film och bara chilla.
gud vad jobbigt det känns som att det är söndag.
fast det är lördag. det är iaf härligt.
efter matchen tänker jag nog försöka få med min mamma
på bio eller något, det vaer as länge sen jag gjorde någonting
med min mamma, hon har mycket med jobbet, jag mycket
läxor och aktiviteter, och självklart är det ju sjukt kul att vara
med vänner också, ni fattar.. grattis till ellen som det gick så
bra för i dansen, du är så duktig gumman. saknar redan grönan.
vill att det ska bli sista dagen i skolan igen, och bara ta igen
dom dagerna jag inte haft någonting att göra.
föresten träffade man lite folk på grönan idag också.
min kära kusin hanna och hennes kompisar var där.
typ as många från min skola, och några linnea kände.
vi åkte det mästa idag iaf.
gud vad jag stör mig på facebook-.- hatar ljudet när folk skriver.
aja... vet inte om jag har så mycket mer att skriva.
jo jag saknar eric saade jätte mycket.
men kommer ju inte se han på ett tag eftersom han är inne i studio
och håller på där inne just nu, med en ny skiva.
längtar tills den kommer ut. du ska jag droga alla hans nya låtar.
jag har jätte mycket tankar i mitt huvud just nu också.
haha sitter också och chattar med erica som är helt galen i sebastian
krantz, haha ... men ska inte säga så mycket.. haha !
med min älskling eric saade ! dör för hans leende, ögonen gör mig svag.
a ni har redan fattat att jag ÄLSKAR honom. måndag har jag inte så mkt planer.
drar förmodligen till papi, eller vet inte. kanske vi får se hur det blir.
vi har ju bestämt måndagarna papi, men det är ju om jag orkar gå upp
klockan sex... det gör jag inte x)
juste ica ska också fixa ny design till mig någon dag :)
tack gumman du är så snäll.
och så är jag så sur på en viss person som jag inte kan nämna namnet på.
och nu lyssnar jag på musik, seriöst skulle inte kunna klara mig utan det.
men nu måste jag logga ut, ska se film och bara mysa med mig själv (a)
såå dum, aha nu kallar clorre mig blondin här också nu ska vi se här ;)
saknar redan alla på grönan, bara så att ni vet sötungar, ni är underbara,
ni som jobbar där !
och bara så ni vet, jag är eric saades största fan..
och juste träffade
min kära vän ellen lutherkort som jag inte hade träffat på
sju år.


bild på ellen...
så äntligen fick jag träffa den underbara brunden.
har saknat dig så sjukt mycker ellen, vi får träffas snart !





hörs imorgon, efter matchen, önska mig lycka till eric (A)
jag älskar er alla, och eric :'d<3

Kommentarer
Postat av: mimsan

söt blogg :]

2010-09-26 @ 12:44:36
URL: http://mimmiaskiild.blogg.se/
Postat av: Elin Engman

så jävla ´omännskligt ful!!!!

2010-09-27 @ 12:57:16
URL: http://oktoberbby.blogg.se/
Postat av: nora

sluta !!!

2010-09-27 @ 14:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0