vad har ni för planer för helgen?

ja, det är en liten fråga som ni kan svara på om ni känner för det ;)
ja idag är det ju fredag och det betyder sovmorgon och bara fyra lektioner
i skolan. sköönt. sen slutar vi runt två. efter det ska jag hem
och sen blir det säkert ute kväll men folk eller något liknande.
det får jag se då. men imorgon lördag så ska jag dra mig in
mot stan tror jag. eller jo, det ska jag. ska träffa fanny, myyysigt.
och sen söndag blir det match mot... har inte koll x) haha dum jag är.
sen efter det kanske bio med anna och ebba :) har inte gjort något med
dom sen förra året :ö. så aa nu ska vi det. jag har också as stark känsla
att vi får katalogen idag... hoppaas!



hej fjortis. bildbrist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0