mot fanny

yes, ni såg mitt tidinställda inlägg, haha åkte inte riktigt då, hihi (A)
Ska åka om en timma. sen drar jag till Fanny. åker till slussen.
sen tar jag en buss där ifrån. sen ska vi passa den lilla hunden.
sen gå halloween ;) tradition du vet ;) och man får ju fan gratis godis :d.
så det är värt det tycker jag iaf. det kommer iaf bli jätte kul idag.
ååh, är störd, för just nu har jag hicka. usch usch.
det är sjukt jobbigt, tycker verkligen det. idag vaknade jag tjugo över sju.
skit pigg-.-' det är ju det man vill vara när det är skola.
och nu vill man ju bara sova ut. aja, lyssnar på världens finaste låtar just nu.
älskar musik, ingenting utan det. men nu ska jag ner och hjälpa mamma med
hennes hår och hon ska platta mitt underhår. mamma har vart frisör.
hon är bäst på att platta hår. fanny gjorde det hela tiden på mig i somras.
haha. hon har platt hår, lyllo henne. vill också ha spickrakt hår.
men nu måste jag gå. skriver när jag kommer till fanny.
förbered er på en bild bomb på tisdag föresten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0