hissar & dissar


spotify
ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR, så bra.
älskar verkligen så sjukt bra. får veta den
senaste musiken och vad kompisar lägger ut :)

plattång
JAA, jag plattar mitt hår varje dag. för jag hatar mitt lockiga hår.
jag vet att det blir slittet. Men jag vill faktiskt inte gå ut med lockigt hår.
trivs bäst i platt hår.

julafton
det är så himla mysigt. känner lukten av julgranen. äter världens godaste
mat. får mycket presenter. får umgås med släkt och familjen.
och en fet hiss till tomten(y) så himla kul att se 'pappa'
eller någon annan i dräkten.  hahah !  :')

sommar
Jag vet, att jag precis hissade julafton. men det är det som är mysigt.
det är ju inte direkt mysigt med det kalla.
jag älskar sommaren. så himla underbart.
världens längsta lov. älska sommaren!



favoritsering
vet inte riktigt hur det stavas men..
vissa lärare gör det, det är så himla störande.
blir riktigt trött på det, alla som jag känner bli irriterade på det.

känner inte mig
vissa som inte känner mig kan få en helt annan uppfattning om mig.
och säger en massa saker om mig som inte ens är sant.

folk som ljuger
när man märker att folk ljuger. eller när folk har sagt att det är sant.
sen får man veta sanningen. man blir jätte ledsen då.
och besviken.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0