Fanny, du är den ända som verkligen förstår mig.


FANNY
du är den ända som verkligen förstår mig.
du är den första jag ringer om jag behöver prata med någon.
du kommer alltid med dina bra åsikter.
vem skulle jag vart utan dig?
ingen, jag behöver dig. du är en del av mig.
du hör till mitt liv, om du inte skulle funntis.. så skulle den sista pusselbiten fattas.
men när jag träffar dig. så möts båda pusselbitarna. då blir det rätt.
så jag behöver min pusselbit.
vet du vad jag gör just nu? jag kollar på den starkaste stjärnan.
den är bara våran. kommer du ihåg? vi har bestämt det.
lego27@pea, hhedin@pea.
haha pea geekar var vi ett tag.  fjortistiden har vi allafall delat...
ser på bilderna just nu. underbart, haha det är faktiskt roligt att titta på.
men vi kommer ju alltid hålla ihop. vi är ju ändå kusiner.
vi delar tillochmed ett hus med varandra.
haha nu måste jag ta upp ett gammalt minne från pea.
piff <3 puff
jag älskar dig fanny hedin, du är lycka för mig bästavän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0