Everything changes with time

klubbor blir till ciggaretter. kvarsittning blir till avstängning.
läsk blir till vodka.
cyklar blir moppar. pussar blir till kyssar.
kyssar blir sex.
kommer ni ihåg när man var lite och inte brydde sig om hur man såg ut varje sekund. 
och när att ''skydda sig'' betydde att ha hjälm?
när pappas axlar var det bästa stället på jorden,
och när mamma var ens största hjälte.
när krig var bara en lek.
den värsta känslan var när man skrapade upp knäna.
när man bara grät om man hade en mardröm eller om man inte fick godis eller glass
och om man inte kunde sova kröp upp i mammas och pappas säng och kände trygghet.
när hejdå betydde '' vi ses imorgon''
och när man längtade efter att växa upp.
saknar barndommen när allt var enkelt men samtidigt man måste gå i genom det här perioden nån gång, så är det bara. jag önskar bara allt inte gick så fort
och att alla kunde tänka för sig själv och inte följa grupptrycket.

 Så tack Nora för allt stöd genom den här perioden jag vet att du går igenom samma sak, jag ställer alltid upp för dig genom tårar och skratt genom bus och kärlek. det här är bara början av perioden men vi tar oss igenom det här lätt och vi kommer har mer glada stunder än ledsna
det är kärlek på hög nivå som jag säger det här... 
älskar dig Nora isabelle Hedin !


 
         //Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0