bilder och beskrivning om idag.

skolan gick bra, hade ju bara fyra lektioner.
sen åkte jag och fanny och träffade axel henke gabbe.
sen åkte vi först till henke och sen till axel.
sen när vi var i axels rum var det skit roligt, haha dom tog
i wax i våra hår, haha och jag tog Axels skolfoto.
och klistade på min mobil :p. det var underbart kul idag.
sen åkte vi till gabbe, dom blev imponerade att jag klarade
volt på studsmatta, dom sa: går du på gympa? *stolt*
sen kom emil och gick direkt :,s aja..
sen följde gabbe & henke oss till stationen sen åkte vi hem.
nu sitter jag här och smsar. med mera.
vi sminkade också henke till tjej! :P så jävla kul!
och vi gjorde oss till fjortisar :o haha!
bjuder på lite bilder.



haha fjortisar..

haha shit ;)

Kommentarer
Postat av: Gabbe petersén

du kan väll skriva att ja stog bakom och tog på era röver ockse :-D

2010-10-23 @ 20:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0