svar på frågestunden

Postat av: moaa<3
hur länge sen var det vi träffades?
saknar du mig? <3
älskar dej norish<3333

det var jätte längesen.
ja jag saknar dig jätte jätte mycket <3
älskar dig också moa <33
 
Postat av: filippa
hej babe, ska vi träffas snart eller? puss ;*
URL: http://felipas.blogg.se/

sjääälvklart, puss :*

Postat av: anonym
Varför gjorde du och emil slut?
hur länge har ni känt varandra?
gillar du honom fortfarande?

jag vet att han gillar dig fortfarande.

om du känner mig tar vi gärna det här privat :)
Postat av: isabelle

hejdu!
va hände mellan dig och emil?
varför är jag coolish?
hur länge sen vare vi träffades?
vrf är jag bäst?
vrf heter jag isabelle?
URL: http://isabellekarens.blogg.se/

men hej arne :)
det tar vi på chatten.
jadu, du föddes cool!
sjukt längesen, grönan..
jaadu.. det tar vi på chatten, haha^^
för att jag heter isabelle i mellan namn ;))

Postat av: Bettina ℒℴⅴℯ
Gillar du någon/är du ihop med någon just nu ? :) <3
URL: http://bookiie.blogg.se/

nej jag är inte tillsammans med någon, vet faktiskt inte.<3

Postat av: lovisa
suuger verkligen på att ställa frågor såhär och jag vet ju det mesta om dig :) men här får du några ..
1. vad ska du göra på lovet då?
2. hur många besökare per dag? :P
3. kommer du hålla föralltid?
puuuusss
URL: http://lovisastrom.blogg.se/

haha, inte så långt kvar av lovet, men träffa kompisar.
ungefär 100 - 200.
jag kommer hålla föralltid du och jag också. :)
PUSS
Postat av: Matilda
Hej sötan !
1. va tycket du om mig ?
2. vad är din favorit färg ?
3.vad gillar du att göra ?
Kram på dig ! <3

jag tycker att du är jätte snäll och söt, och omtänksam!
lila :)
vara med kompisar, shoppa, mysa, lyssna på musik.
kram kram !! :D

Postat av:
Va heter du i mellan namn! <3 :)
jag heter isabelle i mellan namn, nora isabelle hedin<3:)
Postat av: -

har läst din blogg länge och hörde att din barndomsvän hade dött moa väl? tycker jätte synd om dig. Din bästavän och barndomsvän ingen rolig historia. tycker jätte synd om dig. men ville bara säga det, tänker iaf fråga lite frågor nu.

hur många syskon har du?
är din föräldrar gifta?
du är väldigt mycket runt i stockholm har jag märkt, men var är du bosatt?
hur lång är du?

okej det var allt ifrån mig.
beklagar sorgen till din barndomsvän!

ja tack som är uppmärksam om det. ja det var synd. "/
jag har en syster och en lillebror som också tyvärr har gått bort.
nej mina föräldrar är skilda.
jag bor i både sollentuna och huddinge.
jag är 1.66 lång.

Postat av: anoooooooonym mm
varfööö börjaah duw bloggaaah?
duuuw äeeeh söööt (aaaa')

jag började blogga för att jag tyckte att det värkade kul.
taack så mycket, kul att du läser bloggen. 

 

Postat av: FANNY HEDIN
jag har hört att du gillar disney channel musik är detta sant nora ? ;)
hej på dig också fanny..
jadu, jag diggar hannah montana;) hahaha^^


Postat av: Frida såklart :D
1. Favoritfilm? :D
2. Favoritmat? :D
3. favoritprogram? ;p
4. favoritfärg? ;)
<33

the last song
tacos
har inget favorit program många bra :)
lila.
<33

Postat av: elliii som saknar hennes nora
varför träffas vi aldrig?
vad fan hände mellan dig och emil du måste berätta allt, men det tar vi på chatten eller hur?
hur kan man sakna dig så mycket som jag gör?
varför är du så söt?
varför är du så snygg?
varför är du så underbar?
saknar dig babe <3

jag vet inte gumman...
ja det tar vi på chatten.
det vet jag inte sötan
för att du är sötare
för att du är snyggare
för att du är mer underbar
saknar dig också ! <3


Postat av: Caroline

är Eric din största idol? ;)
favoritprogram?
bästa ämnet i skolan?
puss :D <3
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

jaaaaa, det finns ingen annan i mina drömmar.
jag har många olika. älskar mycket.
raaaaaaaaaaaaast
puss :) <33


Postat av: ida
varför sjunger du så bra?
puss
URL: http://idaheimburger.blogg.se/

för att du sjunger bättre.
puss

Postat av: kkk

har du bh?
isf vilken storlek? :D
skulle gärna vilja ha ett svar

jomen hej.
jo jag andvänder bh ;O
75b/c

Postat av: anonym
hur länge har du och fanny kännt varandra?
hur lärde ni känna varandra?

haha jag och fanny är kusiner, så ja hela livet.
haha jaa du, våra föräldrar är syskon.
men det är bra att du frågar eftersom du inte visste:)

Postat av: calle :P
varför är du så cool ?
det har jag svårt att svara på. jag föddes cool calle :) ;)

KLART. om det är någon som vill fråga någonting nu.
så är det också helt okej :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är nästan alltid kul att shoppa. =)

2010-11-05 @ 11:06:36
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0