hissar / dissar



ERIC SAADE - måste hissa sötnosen. så otroligt duktig.
kan knappt vänta tills hans nästa skiva kommer ut! ily'

JULAFTON - visst är det mysigt sitta där & öppna alla paket.
och man måste ju hissa tomten också det är ju kul :)

PLATTÅNGEN - skulle seriöst inte klara mig utan den.
mitt hår är så sjukt fult annars.. så den är min bästavän.
förutom att det sliter som fan på håret. men har iaf brännskydd(y)



SKOLAN - usch usch usch, jag orkar inte. så himla tråkigt.
skälet till att jag går till skolan är vännerna.
åh! jag orkar inte alla tjatiga lärare...

FÖRSENADE BUSSAR - blä på det, särskilt nu när det är kallt ute.
då är det så trist att stå & vänta på alla bussar. haha kanske ska
börja med antons taktik & börja klaga på bussarna xd

SKÅPET - inget mer om det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0