dagen

har varit i sollentuna centrum med lovisa och linnea idag.
lite senare kom johanna också. men vi köpte iallafall hårfärg,
kommer bli mörkbrunt :) jag och frida ska färga lovisas och linneas hår imorgon .. hihi
jag är jättenervös. men lovisa lovar att inte bli arg om det blir missfärgat
eller något sånt ! vi har tagit massa bilder också. jag och lovisa är rätt så knasiga
faktiskt. ni vill inte veta vad vi gör i sollentuna c.. ;) och han som jobbar på pressbyrån
är ju för skön ! han älskar verkligen sitt jobb och han ba till mig "vill du ha kvitto? två stycken?"
jag ba "nej 8." hahaha och så får hon 8 kvitton ! xd
sen åkte jag hem och då åkte jag med familjen och åt.
men nu låter jag bilderna talaa, puuuusss

driver bara lite också..










jag älskar pressbyrån haha mina åtta kvitton ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha nora! ;) <3333333

2010-11-19 @ 22:01:07
URL: http://baralinni.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt unge

2010-11-19 @ 22:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0