bildbomb

vanlig dag med familjen hedin












































'



OCH NU..
ska jag berätta lite kort om helgen
fredags åkte jag till fanny och
vi var ute först träffade emma och vilma i forum
och edwin och kevin också kom jag på.
sen åkte jag och fanny på en fest på kvällen.
det var kul, vi hade styrkepass där :O
sen somnade vi väldigt sent...
dagen efter åkte vi till forum och jobbade.
sen gick vi runt lite där sen åkte vi hem gick ut
och tog bilder såklart. sen gjorde vi en pumpa.
ja ni ser ju bilderna. och vi tog massa bilder.
sen kom nästan hela släkten till oss.
och vi åt halloween middag. sjöng och sånt
typiskt våran familj om man säger så.
det var den underbara helgen !
nästa inlägg kommer det massa videoklipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0