svar till frågestunden

   
Evve om frågestund:
Vem har bäst humor i klassen bortsett från dig?
Om du måste välja en kille i klassen?
Beskriv mig med tre ord?
Äckligaste insekten?

PS: Din blogg är jättebra<3 puss

1. Haha, så bra humor har jag inte, jag tycker alla har bra humor på olika sett så det kan jag inte riktigt säga ;)
2. fem ord, I N G E N !
3. Rolig, söt, charmig.
4. alla !

PUSS
   
   
   
Nicole Holmberg <3 om frågestund:
Vad betyder jag för dig?
BEskriv mig med ett ord?
Varför träffas vi aldrig?

Älskar dej nooris :D <3

1. du betyder allt !
2. går inte att beskriva dig med ett ord.
3. jag vet inte ! vi MÅSTE träffas mer hjärtat.

älskar dig mer <3
   
Anonym om frågestund:
hur lång e du?

jag är lång, 1,66
   
Världens bästa Elli ♥ om frågestund:
sötaste killen du känner? ;D hahaha :p <3

Shit Elli, det var en grymt svår fråga, vi tar det privat ;)
   
Ellen om frågestund:
1. vem är den största tönten du känner ? (bortsett från lovisa ström)

2. Vem är den största coolingen du känner ? (bortsett från mig)

3. Vem är den sötaste ellen feldt som du känner? (du får bara välja mig)
4. Hur mår du?
5. Vad gör du ?
6. Gillar du choklad ?
7. Vems hår gillar du mest, magnus uggla eller gittans ?
8. Jag pratar med dig i telefon nu, visst är jag rolig ? :)

1. haha, tror inte det är nån
2. mig?
3. ellen feldt ;D
4.bra =)
5. inte mkt, bokar bio ;)
6. jappp
7. MAGNUS UGGLA, lovisa ströms man.
8. japppp fast inte längre;)
   
  Ida <3 om frågestund:
Beskriv dig själv med tre ord?
Beskriv mig med tre ord ?

Puss Älskar dig Bästavän <3

ps: Frågestund på bloggen ! <3

1. jadu, du får beskriva mig.
2. otroligt snäll, fin, knäpp ;)


älskar dig med
kysss <3
   
lovisa om frågestund:
hahaha ;)ställer lite frågor då ;
1. bästavänner?
2. förebild? (bortsett från mig)
3. vad är ditt favoritställe?
´hahaha dålig fantasi eller vad? x)

1. jag har inte många bästavänner jag kallar mer alla för vänner, och det trivs jag med, men om jag måste säga bästavän, så kommer nog min kusin upp i huvudet det är för att jag har haft henne som bästavän sen jag föddes typ..
2. förebild.. hmm vet inte.
3. S M Ö G E N <3
   
Anonym om frågestund:
var du fjortis förut ?

 Hade bara stilen


PUSS,



älskade lillasyster !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi måste träffas mke på sommarlovet !!

OH SHIIIET VA STOR HON BLIVÌT !!

sötnosar !! :D <3<3<3<3

2010-06-28 @ 01:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0