Ska på bio med mammsen(A)

Ska på bio med mammsen idag klockan kvart i nio i kista ska se på sex and the city2
idag ska vi äta grillat, det känns verkligen som att sommaren är här nu. skööönt !
Jag ska ta och ringa min kusin idag och bestämma vilka dagar hon ska komma hit nu på lovet.
Sen ska jag ju dra ner till smögen.. saknar ! shit asså det känns sååå länge sen jag var där sist...
Nu vill jag dit, har redan börjat tänka på vad jag ska ha med mig ;) och hur sommaren kommer bli...
Imorgon ska jag till pappa (Y) han har ju firat midsommar på smögen. så jag tror han åker hem idag..
Fanny är nere på öland och jag vet inte när hon kommer hem, ingen är iallafall hemma nu. Alla är på landet eller utomlands. Vill också åka utomlands, men hoppas på en sån där släkt resa på hedin sidan till vintern igen. Skulle vara det roligatse jag skulle vara med om. Blev bränd på axlarna igår efter fotbollen? eller jag vet inte. men nån gång igår iaf ;)
Men nu orkar jag inte skriva mer..

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0