Kusinerna

ska till kusinerna idag, idag vaknade jag väl runt halv tio  men är pigg iallafall, jag är heeeelt frisk idag. sköönt, konstigt det varade bara en dag:ö Ska messa hanna nu sen åker jag nog direkt. eller ska fixa mig och så, solen lyser idag. härligt. känner mig riktigt taggad för idag, herregud hade världens roligaste chatt med fanny igår satt och skratta hela tiden, men jag skrattar allt hon gör. nu vill jag verkligen till smögen, men på torsdag är det bara mindre än tre eller fyra veckor jag åker har inte riktigt koll;s sen ska jag stanna där i tre eller två veckor och den här gången kommer jag verklige ta mycket mer kort och så för att verkligen visa alla hur fint det är där. jag älskar att vara på smögen världens bästa ställe. men nu ska jag gå upp och sminka mig.



Jag vet det ser ut som om mina händer är större än mitt huvud men så är det faktiskt inte för jag har huvudet längre bak, bild tagen förra året på S m ö g e n (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0