jag mådde sämst igår

var riktigt dålig faktiskt hade svårt att andas det kliade i ögonen hade ont i hela kroppen förskyld hade feber m.m men idag kände jag mig inte så bra när jag vaknade, men nu är jag skit pig och känner mig otroligt glad och så. Hostar lite men det går bra. Och min kusin marlen svarar inte i hennes hem telefon, dampar typ. sitter och chattar med fina amanda fernkvist. Ska till mina kusiner och slagga där imorgon kanske ? hoppas på det, men jag kommer säkert vara jätte blek bredvid dom för dom har precis vart i gran canaria tror jag det var.
chattar med jacqueline också hon kommer hem från frankrike 2juli då har hon vart där sen innan lovet :O
saknar henne ! vi ska göra någonting när hon kommer hem har jag bestämmt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0