IDAG

har man träffat sin lilla älskade barndomsvän
ida heimburger
saknat henne !
och saknar henne redan.. !
sen var jag ute och sprang
med min hund molly.
hon drog åt andra hållet hela tiden,
så blev astrött :O
Pappa åker ner mot smögen idag !!
Vill också dit!
saknar stället !
Kunde hängt med om jag orkade
sitta i bil och vänta på pappa medanst
han besökte kunder. Men nej tack,
inte för den här gången. Åker ändå
dit om fyra veckor och ska vara där i
tre veckor med bästavän och kusiner och
ja släkt dårå ;)  imorgon vet jag inte vad jag
ska göra kanske träffa ellen eftersom hon och
Lovisa drar till Italien och ska bli bruna.. -.- vill också !
kommer sakna dom !!
JAG ÄLSKAR SOMMARLOV !!
Hoppas jag och Fanny drar till gbg och hälsar på
Fanny Sandberg käre syssling och ALexander och liseberg dårå ;)
och jag hoppas på att träffa min fina bella också som man inte
har träffat på sjukt länge ! saknar henne !
och nu har Ronja flyttat ;'(
super tråkigt. Han inte ens säga hej då till henne ! :(
men tror jag drar till ellen tha pellen imorgon.
saknat henne !!!!! Vi hoppas på fint väder imorgon
för vi har bestämmt oss för att bli bruna (:



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0