Har man ttråkigt så har man gott folk..

Piercingar: två stycken i öronen.
Tatueringar: nej
Längd: 1,66 faktiskt!
Hårfärg: brun/blond.

Är du kär i någon: vet inte..
Önskar du att du bodde någon annanstans: nej
Tänker du på självmord: Aldrig
Tycker andra att du är attraktiv: fråga dom
Dricker du alkohol:
nej, och skulle aldrig vilja börja heller -.-
Använder du droger: Fanny & Nicole är mina droger

Vilket shampoo använder du:
vet inte
Vilken parfym använder du: D K N Y
Vad är du rädd för: spindlar

Gillar du att tvätta: nej ..  
Gillar du grönalund: DET ÄR MITT STÄLLE ! :o 


SENASTE..
Film du köpte: vet inte :s
Låten du lyssnade på:
beutiful girls all over the world - nördar den ;)
Låten du hade på hjärnan: Är du kär i mig ännu clas göran :$
Personen du ringde: pappa
Tv program du tittade på: MTV
Personen du tänkte på: nicole and robin ;) 
Personen du krama: Molly 

 
HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
haha ja
Gråtit över en flicka: Ja
Ljugit för någon: i sexårs, usch på mig.  
Varit i slagsmål: Nej? 
Blivit arresterad: nej

ANTAL..

Gånger du varit kär: Har aldrig varit kär
Gånger ditt hjärta brustit: en gång riktigt hårt..
Hjärtan brustit på grund av dig: haha kanske det kanske ;)
Tjejer du kysst: på sanning eller konka har vart tvungen då liksom. men det är om man mennar puss eller kyss.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: många gånger ;)
Ärr du har på kroppen: foten

SENASTE..
Bok du läste: har ingen koll.
Personen du fick mail av: facebook, men brukar inte kolla mina mail.
Personen du fick sms av: Anden
Personen du fick brev av: ellen
Hela din familj åt middag tillsammans: vet inte.
Saken du köpte: tights, ska shoppa i veckan eller helgen hoppas jag, har inga kläder
Vad har du gjort idag: vart hemma
Var det kul: nej.
Hur tidigt stiger du upp: på helger? 9, 10 men om jag sover över hos nån 11,12.
Gillar du att slåss: nej!
Vad ska du göra imorgon: vara hemma.. :( bläää
Är du seriös: ibland, men man har mest kul om man är oseriös ju!
Vad är du allergisk mot: inte allergisk mot nåt, men känner nog av när npn sprayar perfym..
Var har du ont: i huvudet.
Använder du hårspray: alltid
Kan du stå på händer: japp! *stolt*
Favorit serie: många olika.  
Håkan Hellström eller The Ark: båda suger!
Salt eller socker: Socker! :$ -.-
Gillar du ketchup: JAPPP, på pasta ;O
Är du glad nu: ja  ganska.
Var du glad igår: ja, men var sjuk då också, men jappp.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: kanske
Vad dansar du till: allt ? :D
Stockholm är: nej inte stockholm är, stockholm I mitt hjärta
Göteborg är: det är inte det finns snygga killar där ;)
Kan du sjunga: går i musikklasser så jag antar det :$
Mer värt än guld: Vänner
Spaghetti eller makaroner: Makaroner såklart!
Ett land jag helst vill besöka: Hollywood. :$

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0