Haha, så här brukar mina chattar med fanny se ut (:

Fanny säger:

 

hej jag heter fanny , ja har massa kaniner i min bil här borta vill du följa med och kolla på dom

[email protected] (E-mail Address Not Verified) säger:

nej jag vågar inte, pappa säger att det är farligt att följa med främlingar

Fanny säger:

ååh men dom är verkligen jätte söta är du helt säker jag har massa godis också

[email protected] (E-mail Address Not Verified) säger:

nej eller okej då, får man kaninerna?

Fanny säger:

 

a visst om du kommer med här så får du se *peddoblick*

[email protected] (E-mail Address Not Verified) säger:

okej dåå, men pappa är och handlar han sa att jag skulle stanna om nån kom och frågade mig massa saker så det så

Fanny säger:

 

järnspikars föreldrar asså...

[email protected] (E-mail Address Not Verified) säger:

haha

Fanny säger:

 

hahaha >3

[email protected] (E-mail Address Not Verified) säger:

lägger ut detta på min blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0