haha

Erik och gb skrev dom förra två inläggen..

men idag vad har jag gjort då.
jo jag var hos hanna och linn vi vaknade väl vid jag vet inte..
linn åkte till en kompis jag och hanna var på datorn och så men den funkade inte.
sen kom linn och hennes kompis till dom sen drog vi ut ochbestämmade oss
för att hoppa i vattenspridaren och typ utmana varandra;)
haha det var kul, sen såg jag jätte gamla bilder på mig och fanny
på deras data. nu har jag skypat med fanny gb erik hugge och jacob
fett kul
nu sitter jag och lyssnar på musik (Y)
imorgon fyller jennifer år. grattis
och jag har namnstag inte så speciellt med min namnsdag men ..
och imorgon ska hanna och linn slagga här för att deras föräldrar
har bröloppsdag
sen ska fanny kanske sova här på fredag tänkte att vi kunde gå på eclipse eller
shrek, fanny vill typ hellre se shrek :ö haha ;)
vi får se.
idag åkte lovisa och ellen till italien dela med er av solen !



vad tycks förästen
gjort själv ;)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0