teeeest

Vad har du för bakgrund?
mig och fanny

Ringsingnal?
B.O.B, airplanes

Hur mycket batteri har du kvar?
56%
Vem ringde du senast?
pappa
Vem ringde dig senast?
fanny bästavän
Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
viktor; yes
Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
moa bosell
Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
haha okej vad gör ni ;)<33
Vad står det i ditt 52:a mottagna sms?
fanny; det  var broöppning kasnek kommer lite senare
Vad står det i ditt första utkast?
ska upp klockan sju, godnatt -.-
Och ditt 5:e utkast?
jag älskar dig också
Har du några sparade medelanden?
mm
Har du något i utkorgen?
nej
Vad är rekord på snake på din mobil?
har inte snake
Vem är på plats 13 i din telefonbok?
 elin ejderskog, jag vet att jag har få i min mobil..
Vad har du för kontakter som börjar på M?
mamma
mange tyngast
matte
max
moa bosell
moa gamlin
moa österman
mobil info
mobil svar 
Hur många sms har du skickat, samanlagt
vet inte
Vad står det i dina anteckningar?
nacka peace
älskar dig obeskrivligt mycke bästavän/Fanny lkstjärnorna faller
ser minnen som passerar förbi, och jag vet att det har hänt mitt liv
riverside
fanny bästavän, du går före allt bebo. du är älskad av mig
bläää nora din bajs ! haha

har du privat nummer nu ?

nope, :)<3



tagen från ebba :) <3
http://imjustebba.blogg.se/
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0