om allt

onsdag:
kom till ida, vi åkte ring badade.
åt tacos jätte kul, vi tog myyyycket bilder.
torsdag:
vi åkte till grönan:D
vi började med att åka tilt,
och då såg jag lovisa sötnos.
vi vann en mjölkchocklad en sån stor och dumle
och gosedjur, en fin hatt, väska, guld midalj och
en jätte fin blomma :D en rosaaaadooo :D
haha jag och ida fick två nya bästavänner där,
coola 123 ö (hahaa) och fredrik han bor i solletuna
det är ju najs :D
men han slutar imorgon :(
vi köpte godis rämmar åt dom ;D
sen träffade vi lovisa och jonna sötnosar :**
ida och min favorit attraktion igår var HELT KLART:
pop expressen
fredag:
vaknade ganska sent. sen badade vi lagade lunch sen han vi inte
meed så mkt mer för då gick vi för vi skulle ta en taxibåt
över men den kom inte så då kom robban;) och hämtade oss.
sen fick jag en dricka sen kom pappa nu är jag
väääääldigt överdrivet trött.
kommer mycket bilder sen :D

pusss



min man såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0