HISSAR / DISSAR



  HISSAR
 
pengar:
jag måste verkligen få hissa pengar kan köpa vad man vill hela tiden.

vänner:
vad skulle jag vara utan äkta vänner som inte sviker än.

guldkort:
haha måste fortfarande hissa guldkort.
kan åka dit när man vill med vem man vill.
så naajs :)

smögen:
så otroligt fint.
är alltid lycklig när jag är här asså :O




DISSA:
pengar:
ja jag vet jag älskar pengar.
men hatar när dom tar sllllut !!!

vänner som inte våga erkänna att den andra personen har rätt.
När den själv vet att "jag" har rätt. och när "jag" vet att jag har det.
så börjar den personen bara skapa bråk och göra det värre.

när man inte hittar kläder från graderoben som man vill ha på sig:
jag brukar alltid ligga och tänka på vad jag ska ha på mig
dagen efter. sen så ser jag att det jag har tänkt att ha på mig
inte finns i graderoben -.-..

att skolan snart börjar:
blä det ända bra med skolan är att man får träffa vänner.
men vill verkligen inte tillbaka till skolan på ett långt tag till..


/ kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0