eeeest från elins blogg.

älskar dig elin (a)

Denna månaden har jag:

Rökt - noooope.
Snusat - usch nej, aldrig att jag stoppar bajs i munnen
Varit glad - GAHAHA JA
Varit ledsen -mhm..
Gråtit - aaa

Skrattat - hahahah AAAAA.
Saknat någon - aråå
Träffat någon du saknar - jaa :)
Mist en vän - HAHA JA hahahah !
Fått nya vänner - yes sir
Varit sjuk - nej , jo i huvudet kanske ;)
Varit på sjukhus - nej

Opererat dig - nej
Fått mediciner - nää ?
Dansat - jarå
Firat - vet inte.. har inte koll :D
Ångrat dig - NEJ INTE ETT DUGGGG !
Blivit kär - kanske
Någon har blivit kär i dig - hehe , vet inte
Varit på konsert - nehe :ö
Varit på festival - naaaj
Ätit en hamburgare - ja ;$
Fiskat - neeeeej..
Åkt tåg - noope.
Buss - jag tror det.
Haft hög mobilräkning - eh , nej haha' nä men har kontantkort.
Ätit sushi - nepp, blää
Sparkat någon - kanske fanny (;
Slagit någon - ja, fanny :D fast på skojjii
Pratat med en främling - ÖVERDRIVET MÅNGA.
Druckit öl - naaaaj
Druckit cider - ja (:
Spytt - nej :s
Gungat - hahtror det
Lyssnat på bra musik - men ja
Lyssnat på dålig musik - haha ja
Velat bli känd - varje dag :D
Fått bra betyg - hahahaha yep i sommarlov :D
Saknat skolan - nejnejnej ! BLÄÄÄ:o
Hittat pengar - fem kroner :O
Snott något - haha ne.
Krossat något - jadå, många hjärtan ;D
Ramlat - hahahah jappp
Pussat en groda - nej :O
Bloggat - eftersom jag gör de nu så, ja
varit en bra månad - supeeeeeer ;)

KRAMAR  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0