MINNEN

"väck oss inte förän vi har vaknat"

  "stekaré" 
  
  "fuck, varsegod"

   "vad saru"

   "eric saaade att han"
  
   "klas klister"
   
   "fhanniiöö"

   "nuuura"
     
    "mhmmmmm"
    
    "pappa: gud vilken stor fiskbåt det är som kommer in.
       fanny: vilken fiskmås?" 
     
     "Jag behöver inget ankare, jag kan stå själv"
   
     "faaafaaafaaafannny, kolla kolla kolla snolla"

     "fanny göstas hedin , nora ekelöfs hedin"
   
     "moraträsk"

     "spotify reklam" 
 
     "HALLÅÅÅ KAN JAG FÅ DITT NUMMER"
 
     "nora och fannys dektektivbyro"
 
     "byggarbetarna lars och olof"
   
     "killar : ge mig ditt nr. fanny : aaa okej **********
       nora: nejnejnej säg det inte.
       fanny: oj jag mennar *********" 

     "killen med sockervadhåret som gömmer kaniner där"

     "klockan 23.00. killar: kan ni komma ut.
       fanny: nej vi ska bort.
       killar: klockan 23:00-.-
       fanny: ja, ska till våra kusiner"

      "23 åring: hallå är ni där??
      en annan 23åring: är du säker att det var här??
      en 23åring: arå
      alla : OOOOOOOUOUOUOUOUOUOUOUOUHOHOHO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0