test

Om dig:
Vad heter du? - Nora Isabelle Hedin
Hur gammal är du? - 13 år.
Hur lång är du? - Runt 1,66.
Vilken hårfärg har du? - brunt
Vilken ögonfärg har du? - Grön, blå, bruna, gula :s
Är du nöjd med ditt utseende? - Sådär..
Vill du ändra något angående ditt utseende? - Ja! Massssor!




Kärlek:
Har du någon pojkvän/flickvän? - Nej :-)
Är du kär? - vet inte
Har du någon på G? - kanske..
Har du strulat? - Yes
Vem strulade du senast med? - En person
Är du olyckligt kär? - Neje
Är du oskuld? - Yepp :-)




Mat/dryck:
Favorit mat? - tacos
Äckligaste maträtten? - gröt
Äter du mycket/ofta? - Jag är normalt!
Vilken är din favorit läsk? - coooola
Favorit energidryck? - Powerking!
Gillar du sushi? - nej nej!



Känslor/tankar:
Är du lycklig? - Vanligt.
Har du haft självmordstankar? - Aldrig!
Har du försökt ta livet av dig? - Nej?!
Tänker du ofta på döden? - Nej, typ inte
Är du avensjuk på något/någon? - Ja, väldigtväldigt ofta x-d
Tror du på gud? - Jag vet inte.. kanske inte O.o
Vill du leva eller dö? - Leva såklart?



Vänskap/Kompisar:
Vem är din bästavän? - Fanny Hedin
Varför är hon/han din bästavän? - För hon är typ.. coooool.
Älskar du hon/han? - Klart jag gör
Hatar du någon just nu? - Jaaa
Vem hatar du? - -
Är du falsk mot dina vänner? - Jag har varit
Har du många vänner? - Ja, har jag väll
Saknar du dina gamla barndomsvänner? - yes..



Övrigt:
Hemmakväll eller festa? - Beror på
Pojkvän eller kompisar? - Kompisar!
Festar du mycket? - Haha, jag är 13?
Kissie eller Kenza? - Kenza!
Facebook eller msn? - F A C E B O O K !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0