hur jag började gilla Eric Saade

okej det var en tjej som undrade..
han var med på my camp rock sommaren 09.
jag kollade på det då. & upptäckte eric.
inte så att jag blev galen i honom.
man tyckte att han var sjukt snygg.
sen kom han ut med sleepless musikvideon
& började gilla den.. sen hörde jag att han skulle
vara med i melodifestivalen & blev genast sold på honom.
var & kollade på finalen också, det var en lycklig eric man såg då.
dagen efter melodifestivalen träffade jag honom igen.
blev verkligen helt galen i honom.. & mitt andra inlägg i denna blogg,
handlar om eric saade. han är sjukt underbar & har träffat honom sjukt många gånger.
längtar otroligt mycket till hans nya skiva kommer ut.
och melodifestivalen 2011 får man inte glömma.
jag älskar eric

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0