hiss och diss

HISSAR

ica reklamer..
Lite udda, men det är så sjukt kul.
man ser en och tröttnar aldrig. och sen efter ett tag kommer en ny och en ny.
skit kul ju :)

blonda ungar!
Asså då menar jag inte blond hårfärgen. asså dumma ungar som inte fattar någonting.
det är så himla kul. äääääääääääälskar folk som kan bjuda på sig själv.
det är det bästa som finns.

jullov
det är snart jullov. kommer äga som in i *****
kommer ha det bäst i norge med mina kära kusiner.
längtar som faaaaaaaen...
sen nyår kommer rocka loss. fanny och jag kommer äga sönder allt:)
hihih, blir på så glatt humör när jag tänker på att jag inte ska gå i skolan på ett tag.

DISSAR

magsjukan
själv har jag aldrig haft magsjukan. men tycker så synd om folk som har det.
usch stå där framför en toalett. nej fyfan..
stackars alla er som får det säger jag bara, lider med er :(

trött
fan vad jobbigt.. gå i skolan och känna hur man nästan somnar på bänken.
det är så jobbigt. sen ser man så himla ful ut också.
gud vad jag hatar att vara trött när man inte får sova.
men om man är trött och ska sova, då är det okej ;)

längta till saker..
visst är det jobbigt att längta till saker som händer om tillexempel 4 månader.
man längtar ihjäl sig. sen när man kommer dit så tar det slut så snabbt.
att man tycker att det var onödigt att längta så mycket..


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker dsm... <3

2010-12-19 @ 14:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0