frukost / tvn.

haha, finns det något bättre än det just nu.
med datorn i knät och tvn framför mig ..
Skulle inte tro det...
men nu ska jag vara mer fokuserad på tvn, hihi.
skriver senare..

MIN VECKA:
måndag: skolan sen typ spa efter det, vet inte .P
tisdag: skolan efter det träning.
onsdag: skolan och sen träning.
torsdag: skolan efter det, ingen träning eftersom dansen har slutat.
slutar efter lunch, sen julkonsert på kvällen.
fredag: LEDIGT nacka forum med linni, luven, ellen.
efter det leslie & claras fest, sen hem till pappa.
lördag: ingen match sista var igår, vet inte vad som händer.
söndag: ingen match, så vet inte. kanske wilma.
eftersom jag är hemma hos pappa :)

sen efter det här två dagar till i skolan, sen JULLOV




Kommentarer
Postat av: Frida

sv ; ååh tack så mycket ! dsm ! :D

2010-12-12 @ 12:37:01
URL: http://fridaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0