dagen

vaknade nu. tidigt för att vara mig.
men idag så blir det förmodligen nacka med linnea ellen och lovisa
om dom orkar.. dom sa att dom typ inte orkade igår;s.
men vi skulle ju igentligen dit och det har vi typ bestämt över 3 veckor nu.
men aja.. men jag måste ändå dit.
ska lämna fannys grejor. så isf åker jag väl själv då.
och jag funderar på att åka snart faktiskt, vill överraska henne! ;d.
men jag måste ju vänta tills dom vaknar med det kan ta ett tag känner jag..
men vi får se hur det blir idag.


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag är vaken. men jag vill jättegärna åka. men mamma tycker de e VÄLDIGT onödigt för hon säger att de e jobigt att ta sig in dit med slussen och buss och så.. och vad ska vi göra i nacka forum lixom? jag vet att du ska lämna fannys saker men de känns lite onödigt att åka till nacka (jag har redan köpt alla julklappar) och sen bara skiljas åt. de hade ju varit en annan sak om vi sov över sen då. men de gick inte elr? men jag vill inte att du ska behöva åka själv. de e bara att jag är SJUKT trött! men jag tänker ju såklart göra de för din skull. men skulle vi sova över? elr funkade de inte? love u girl. :)

2010-12-17 @ 10:45:47
URL: http://baralinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0