bästavän / närmaste, day 7..




dom här tjejerna är verkligen folk jag litar otroligt på.
trodde aldrig att jag skulle bli så här bra vän med alla!
ändå har jag gått i samma klass som dom i ungefär 3 och ett halvt år.
men nu är jag det, och vi är ett "tjejgäng" & alla betyder otroligt mycket för mig.
liter på dom över hundra procent. & har underbara minnen med alla.
& dom tittar på mig med skratt & leenden som gör att jag går till skolan.
alla dom här är speciella! på olika sätt, dom tar mig som jag är.
jag kan berätta mina inersta hemligheter för dom.
för jag känner mig säker att dom inte berättar de vidare.
jag älskar er tjejer! tvivla inte på det..



Emma



Emma står mig sjukt nära.
även fast vi inte träffas så ofta. men ändå.
det går inte att beskriva henne.
men söta barndomsvän. som alltid kommer vara det.
hon har stöttat mig igenom hela livet & det betyder otroligt mycket för mig.
men hon står mig verkligen sjukt nära. vi har kännt varandra så länge
jag kan minnas. hon är underbar. och emma, jag kommer alltid finnas för dig.
det måste du veta. även fast våra föräldrar inte umgås med kommer jag
iaf hålla kontakten med dig, det är vi bra på.
och underbara & många minnen med dig som får mig att skratta & le.
och bra på att ta fel tåg/bussar/tunnelbanor, hej nora & emma :D
jag älskar dig emma !


Ellen

haha okej, den här historian är lite rolig så läs noga.
jag har gått i samma klass som Ellen sen fyran.
kände henne inte då. hon var inte min typ av tjej trodde jag.
jag hängde med andra tjejer & samma med henne.
i femman började hennes fjortistid & jag var typ rädd för Ellen.
vågade nästan inte ens prata med henne.
i början av sexan och längre än så, så var det exakt samma.
nej då var jag inte rädd för henne :P då var det mer som fyran.
vi hade andra vänner. men i slutet av sexan av ingen anledning
så blev jag och ellen super bra kompisar och det håller fortfarande.
det är lite roligt eftersom ni ser hur det här har gått :P
Ellen är deffinetivt en av mina närmaste vänner.
kan verkligen berätta allt för henne.
litar på henne otroligt mycket & lyssnar alltid på saker om
dans , justin bieber , kompis , sf .. & mycket mer.
tack Ellen, du betyder sjukt mycket'

Linnea





här är det nästan exakt samma som Ellen.
Linnea och jag har också haft samma kontakt.
och vi har gått i samma klass sen 3 år sen tillbaka..
jag och linnea blev bra vänner i slutet av sexan.
och efter det har jag verkligen litat på henne otroligt.
har otroligt många minnen med henne.
och känner redan på mig att det kommer bli många fler.
visst , jag är inte alltid med henne i skolan.
men det behöver man inte heller.
man kan älska varandra iaf, och det gör jag med linnea.
vi kommer alltid på knasiga saker.
linnea bakterielund (by : ellen & lovisa)
tack för alla minnen linnea & mer ska det bli.

Lovisa


JA, det är exakt samma här som både ellen & linnea.
luven har glädje i sig hela tiden. och kommer alltid in på glatt humör.
har otroligt många minnen, jag menar verkligen otroliga.
lovisa hur beskiver man henne? jo, kakmonster, vip platser, "tafoton"
godmorgon luven :D HAHAH, och jag är en sån som skrattar åt det mesta
av hennes skämt, men vissa förstår jag inte någonting av.
som tillexempel kniven , ahah. yesyes, men luven:)
glöm inte att jag älskar dig & du betyder sjukt.
utan dig är jag bortappad ..
såhääääääääääääääääääääääää
ääääääääääääääääääääääää
ääääääääääääääääääääääääääää
ääääääääääääääääääääääääääär
mycket och mer betyder du !

Fanny

ja du fanny.. vad ska man säga...
här har jag många minnen otroligt många, vissa har jag till&med glömt.
så att du måste påminna mig.. 2008 - till nu, är det jag minns bäst av.
du är min kusin, syster, tvilling, man OCH bästavän.
smögen 09, 10 har vart underbart. har tusen bilder ifrån det.
jag driver inte när jag säger tusen. för jag har till och med mer än tusen.
och fjortistiden, delades med dig! du står mig närmast av
alla!
& massor av smeknamn.
piff & puff
lars olof & karl bertil
byggarbetarna.
hhedin@ & lego27@
haha älskar dig
ssc kommer äga föresten, & melodifestivalen!


 






Kommentarer
Postat av: lovisa

DU är otrolig ! jag älskar dig stort ♥

2010-12-07 @ 16:42:28
URL: http://lovisastrom.blogg.se/
Postat av: linnea

nora jag älskar dig. och jag är säker på att det kommer bli många fler minnen! vet inte vad som hände idag men om du undrade va jag sa till ida så var de bara att jag ville att ni skulle bli sams igen så att vi tre kunde bli NIL igen. jag älskar dig otroligt mycket. men jag vill inte förlora dig så gå inte bara din väg. problem är väl till för att lösa? <3

2010-12-08 @ 11:19:27
URL: http://baralinni.blogg.se/
Postat av: Ellen

JAG ÄLSKAR DIG NORA HEDIN! TACK FÖR ALLTING!

2010-12-08 @ 19:11:32
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/
Postat av: Emma§

aaaw ja älskar dig mer än va du kan förstå!<3333333

2010-12-08 @ 21:14:47
URL: http://emmisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0