seriöst, varför är jag uppe? :O

förstår inte.
okej jag förstår med det började med att min kusin kom in.
dom skulle åka hem idag men först ska dom till liseberg.
så jag och fanny hade lovat henne att göra en toffs.
hon blev jätte nöjd. men sen blev det så ljust i mitt och fannys rum
så vi höll på att dra ner gardinerna och grejor.
det funkade sådär så vi hämtade filtar, handdukar a allt möjligt.
till slut blev vi nöjda. men jag kunde inte somna om.
så jag gick upp..
just nu chattar jag med linnea.
sen idag ska jag väl ja...
jag tror det blir träning idag.
vi får se vad som händer.
nu idag på smögen är vädret sådär. hoppas det blir bättre.
men det står att det ska regna.. bläää
på måndag så ska vi till liseberg :)
läääääängtar :)
ser verkligen fram imot det.


         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0