nora isabelle hedin mitt hjärta

nu ska jag försöka förklara hur mycket du betyder för mig, men det kanske inte blir så lång text då menmen.. ska iaf försöka. förlååååååt för jag har varit en fitta mot dig, fattar inte ens varför jag kan vara det mot världens underbaraste människa ? lixom är helt dum ihuvudet. du är som min riktiga syster mot mig, önska att du va min rikiga. då skulle min dröm bli sann! asså helt seriöst, hur kan du vara så fin ?! helt fucking finast, tro mig.. du är verkligen det, fattar inte att du kan vara så fin! men har jag ens sakt hur mycket jag älskar dig ? jag älskar dig obeskrivligt, du är verkligen äkta. hjälper mig när jag mår som sämst, säger verkligen tack för allt du har gjort mot mig. har jag ens gett nått tillbaka nångång ? det tror jag inte.. vill verkligen det. asså jag kan fortfarande inte fatta varför jag va sur på en sån underbar människa. önska bara att du tar emot mitt förlåt, annars så vet jag inte vad jag gör, du är den ända som jag lixom kan snacka allt med lixom ? utan att sprida vidare. när jag hör namnet nora hedin så börjar jag bara rysa.. så jävla fin människa så jag vet inte. verkligen förlåt, önska aldrig att jag va så mot dig. jag älskar dig, och kommer alltid att göra, oavsett vad som händer mellan oss. tro mig, jag lovar det jag lovar. och jag lämnar dig aldrig vännen..
<3 / linnea josefin norell

 låten säger nog allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0