Människan jag älskar !

Sätt på först !

Varje ögonblick jag ser dig är ett minne jag kommer att minnas
Du är enormt saknad !
Jag vet inte hur mycket jag ska kunna förklara hur mycket du betyder för mig
du betyder oerhört mycket för mig
det är du som får mig att le, att gå upp kl. 6
För ungefär 3 år sen träffade jag en tjej och varje sekund älskar jag henne Mer mer mer !
Och tänk aldrig tanken att jag ångrar det !
Tack !
TACK för att du alltid är där för mig när jag behöver dig som mest !
du är helt underbar helt otrolig
dag ut och dag in hjälper du mig att få mig känna mig säker
Du borde få pris för den bästa vännen !
Världen är stor men i den har jag hittat min vän en riktig vän, en söt vän, en snäll vän, en vän som ställer upp för en annan vän, en äkta vän, en bästa vän !
I världen är du en liten flicka som ingen vet men för mig är du allt det där... du är verkligen hela jävla fucking världen. Alla minnen är verkligen obeskrivliga
Du är min andra halva hela min kropp en del av mig !
Du är som en sol som alrig slocknar
NORA HEDIN då stavas lycka !
Kommer aldrig att ljuga för dig vad som än händer så kommer jag alltid att stå på din sida och vara din !
Det är DU som håller mig vid LIV !
Varje sekund med dig är underbar
Livet ut right ?
En text av : Ida La Fontaine
En text till : Nora Hedin
Du vet hur mycket du betyder för mig och det som har hänt idag aldrig hända igen eller det hände inget men men
AA e man blondin så ä man !
<33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333
Från ;
Din BÄSTAVÄN ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0