/ emma

Nora...<3333

En vacker dag när jag var liten gick jag och pappa ner till sandlådan som fanns på gården där jag, mamma och pappa bodde, vi bodde i ett rött radhus i Huddinge. Där satt en liten flicka bara ett halv år yngre än mig, med sin mamma, hon hette Nora. Vi började försiktigt leka med varandra och inte långt efter det blev vi bästisar. Vi har gått igenom allt tillsammans...
Att sluta med nappen, skolan, killar skratt och även tårar. När vi träffades den dagen i sandlådan var vi bara ett år gammla, nu är vi 13 och hänger ihop lika tajta.
Vi bor 45 minuter från varandra och ses inte så ofta men vi är fortfarande bästa vänner!
Vänner är som sjärnor även fast man inte alltid ser dom, så vet man att dom finns ändå alltid där för en!
              Jag älskar dig bästa vän!<333333333










Emma tack så jätte mycket, du vet att du betyer otroligt mycket. och att det här gör mig otroligt otroligt lycklig och glad. jag tycker samma om dig också sötan det vet du.
vi får ta och ses snart.
och tack så jätte mkt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0