/ellen feldt.

sätt på låten innan du läser ;) - knarkar den låten as fin!
Nora Hedin - min ängel, min sötnos!
Tack för alla underbara minnen med dig. Jag vet att jag alltid kommer kunna prata med dig.
Du är fan en person som jag aldrig kommer tappa kontakten med eftersom om du byter skola, vafan
då kommer jag ringa dig 24/7! :o
Haha, VM I ATT INTE SVARA I TELEFONEN!
Jag har alltid så sjukt roligt med dig. Du lyssnar! På allt!
Du, jag stöttar dig ALLTID! Och fyfan vad du & emil är söta asså..
Någon gång ska fan vi fixa dubbeldejt med justin & eric ellerhur ?
Haha glömmer aldrig "är det ett spel eller?" haha, så klockrent!
3 dagar utan dig nu ju! BLI FRISK MÄNNISKA.
Hjärtat, du är så saknad redan :o
i fyran haha, fan då pratade vi ju knappt med varandra.. Det var ju liksom aldrig tänkbart att vi skulle
komma så nära som vi gör nu. Vi har liksom varit med om en hemsk likadan sak.
Vi stöttar varandra, vi klarar det tillsammans. Du säger så sjukt underbara saker.
Du skiter i vad andra tycker om dig, det märkte jag idag ;) Hihi..
Fan, vem kommer sitta där ensam när vi står på röda mattan? :D
Vi kommer få så många minnen tillsammans. LÅT OSS ALDRIG BRÅKA!
Jag vill aldrig förlora dig, aldrig aldrig! För Nora skitunge du är ju den jag kan mobba med fjortistiden.
HAHA, du mobbar mig & jag mobbar dig :D Perfekt!
Tänk att utan dig i skolan skulle jag inte orka. Jag orkar ju fan knappt 3 dagar.
Vem ska jag berätta om allt nytt som hänt med justin bieber? Och du om eric saade som jag måste lyssna på?
Aja, kan inte sitta hela dagen och skriva för jag måste sova.. hahah nej men jag får
skrivkramp om jag inte slutar snart. För jag har 100000000000000000000000 ord att säga till dig.
Men vad sägs som att börja med
- JAG ÄLSKAR DIG - FÖRALLTID - NO MATTER WHAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0