ellen feldt.

SÄTT PÅ LÅTEN FÖRST !!

det finns ett ord som kallas kärlek, det ordet vill jag ge till dig.
så först och främst kärlek till dig.
tack för alla underbara minnen med dig ellen.
du är en stort älskad & underbar männsika.
kommer alltid att finnas här för dig,
och jag vet att du alltid kommer finnas för mig också.
varför är jag så lyckligt lottad att jag möter en så söt männsika som dig?
Tjej med tur?
ja det är nog svaret. ellen jag är så otroligt lycklig att du finns.
lyssnar så gärna på dit snack om justin bieber med mera.
lyssnar gärna på allt.
du är en tjej som är en fantastisk dansare & otroligt söt och snäll.
en sån man kan lite på upp till 100%
jag stalkar dig ! haha nej då.
men jag kan knappast inte leva utan dig.
älskar när du ringer till mig älskar att lyssna på det du
har att säga som, justin bieber, problem, idioter med mera.
lyssnar på allt !
du kommer inte undan gumman !!!
har kännt dig i tre år nu
först var det såhär

ellen feldt, vem fan är det!?
aha ellen feldt, fjortisen mm hon går i min klass.
ellen feldt, klasskompis :d
ellen feldt, med skön humor.
ellen feldt, älskade vän.
ellen feldt, min närmaste vän
ellen feldt, mitt allt älskar henne !!!


för alltid vännen. hoppas jag iallafall...
tack för allt sunshine and
DUKTIGASTE AV ALLA
PÅJUSTIN BIEBER FAKTA OCH ATT SJUNGA OCH
DANSA OCH SPELA PIANO !

ellen feldt - kärlek till dig
ÄLSKAR DIG !



Kommentarer
Postat av: Ellen

ååååh :')

Fyfan vad gulligt, fan nora du är så sjukt söt & underbar! Älskar dig stort mycket, tack för alla fina stunder med dig! HAHA, fjooortis bild på mig i slutet :o men älskar dig stooort vännen -föralltid! <333

2010-08-31 @ 19:49:27
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0